Gårdagens inlägg som inte blev av (sjuk)

Ja hur firade jag mina -50kg igår då? av en enorm släng av vinterkräksjukan som visade ingen nåd alls!
Det började så fint på förmiddagen ”jag känner mig lite underlig i magen..” KABOOM och så spenderades resten av dagen avtuppad på soffan eller dubbelvikt över porslinstronen men nu idag mår jag betydligt bättre även om det inte är helt bra. Hade även en grym huvudvärk som höll i sig till i morse efter all magträning, det kan jag nästan förstå..
Allt jag hade ätit och druckit igår till frukost kom upp snabbare än kvickt, inget alls fick jag behålla så jag kan omöjligt räkna med det som intag men på kvällen runt kl 22 lyckades jag få i mig lite citron då jag var så extremt sugen på surt vilket jag aldrig brukar vara samt så fick jag i mig lite bacon med olivolja på och det har jag fått behålla.
Avsaknaden av ett ordentligt energiintag igår satte iaf sina spår på vågen och att jag är ganska trött idag men det verkar ha vänt nu och jag är på bättringsväg.
Det blev ingen bild på det jag åt igår med bacon på en tallrik kan ni med all säkerhet föreställa er hur det ser ut men nedan följer gårdagens ganska låga intag.
2013-03-24Nog det jobbigast var att mitt sockerberoende slår till med all kraft när jag är som svagast känns det som och när jag mår som mest dåligt måste jag brottas med sötsuget också, det om något gör mig förbannad på fan vet vad, något, det som gör mig sockersugen..

Lämna en kommentar