Inte den mest strikta dagen.

Jag har mått lite till och från idag men absolut på bättringsväg. I morse var jag inte ett dugg hungrig och heller inte sugen på lchf-kaffe utan det blev en kopp kaffe med grädde i runt lunch och till middag blev det bacon igen vilket jag vet att kroppen gärna behåller och den fettades till med hela 130g smetana då jag har känt ett stort sug efter det syrliga och ja då blir siffrorna lidandes när kroppen berättar vad den vill ha så efter all vispgrädde och kolhydratintaget upp i hela 7g idag.
IMG_32742013-03-25
Vatten har jag druckit ganska mycket idag vilket jag hoppas återställer vätskebalansen väl, ska bli spännande att se vågen säger imorgon..

2 thoughts on “Inte den mest strikta dagen.

  1. Fy f-n för vinterkräksjuka. Hoppas att ni alla mår bättre!
    Idag provade jag din pizza-botten (100gr ost + 1ägg). Guuuuuud vad gott!!!!
    Jag toppade med lite tomatpure, 50gr mozzarella, 30gr Kvibille grädd ädel och 100gr bacon.

    • Hej Lotta!
      Jag mår betydligt bättre men nu är det sambons tur, aldrig är vi sjuka samtidigt utan vi betar av det en åt gången, finns både för och nackdelar med det..
      Kul att det blev gott och lyckat men hur har jag kunnat glömma mozzarella, det måste jag ha på nästa pizza, tackar för iden 🙂

Kommentera

