17:35

20140312-175425.jpg

3 thoughts on “17:35

  1. Haha. Trött på att skriva inlägg.?? Känns som MYCKET protein idag.
    Provade nya BCAA’n idag. Gick strålande i början, men krona totalt 2/3 in och fick avbryta. Vet ej om pga rodd som uppvärmning (mjölksyra i kubik) eller pga sjukdom och frånvaro i två veckor. Har något skit som bränner till och smärtar i ett finger när jag kör armar.

    Just nu på centralen, vrålhungrig och ingen mat på två timmar framåt.

    Hur har det gått med knät som small igår.??

    • Sitter jag med en liten 5tumsskärm är det inte mycket att skriva på, så länge allt hålls kort, inlägg, svar på kommentarer, mejl, så går det men allt annat lite längre tas när jag är hemma framför ett ordentligt tangentbord 😀

      Hur långt blev passet och hur länge brukar dom vara?
      Har ens ingen gissning på varför du kroknade, lät inte kul alls.

      Den som väntar på något gott.. har väntat för länge, eller nått sånt har jag för mig 😉

      Det känns som att det var en sena i knävecket som drogs fel men knäböjen gick inte alls idag, kan inte sätta mig på huk innan det hugger till nära bottenläget.

      • Jag hade hunnit med ca 2/3 av de övningar jag brukar göra. Har nu ätit aminosyror i en vecka och det har gett en del roliga resultat, återkommer när jag läst dina nya blogginlägg.

Kommentera

