Lite högre vikt och färre reps.

Testade idag på morgonens gympass att köra fyra set och fem reps på bänkpress och lutande bänkpress för att sedan gå upp till 8 reps på kompletteringsövningarna. Trodde lite för bra om mig själv och höjde till 60kg i bänkpressen men drog till med enbart fyra så det blev till att sänka till 57,5 för att kunna orka med 4×5.
Kändes när jag gick från gymmet att brösten inte riktigt hade fått tillräckligt men jag vet inte vad jag hade kunnat göra annorlunda, får se om det blir någon träningsvärk av det hela.
Gjorde även så att mellan bröstpassen betade jag av magövningarna, kan det var det uppläget som gjorde att jag inte körde slut på brösten?
2014-03-10

Kommentera

