Julen i många bilder.

Tänkte presentera hela julen i bilder istället för att skriva en massa, vissa har ni sett innan men jag tror ni överlever det.
Jag har haft en otroligt bra jul i mycket fint sällskap och mer än så kan jag nog inte begära även om vissa familjemedlemmar saknades.
Bilderna var det ja

jul (1) jul (2) jul (3) jul (4) jul (5) jul (6) jul (15) jul (7) jul (8) jul (9) jul (12) jul (13) jul (14) jul (16) jul (17) jul (18) jul (10) jul (11) jul (19) jul (20) jul (21) jul (22) jul (23) jul (24) jul (25) jul (26) jul (27) jul (29) jul (30) jul (31) jul (32) jul (33) jul (34) jul (35) jul (1) jul (36) jul (37) jul (38) jul (39)
Hur har ni haft det i jul förresten?

4 thoughts on “Julen i många bilder.

  1. Jag har haft en otroligt lugn och skön Jul med min familj, tittat på teven och myst med döttrarna på varsin sida, spelat spel tilsammans, ätit gott. Det enda som retar mig är att snön försvann (regnade bort!!!) precist när döttrarna nu fått varsin kickbike med skidor utav tomten.

    Härlig Julbildskavalkad du bjöd på, älskar bilden på dottern när hon sitter med huvudet lutad i handen och funderar på vilken färg hon ska ta härnäst..så söt.
    God fortsättning

    • Ja snön hade kunnat få ligga kvar över julen, vi hade här som högst 7 plusgrader, inte mycket till julväder.
      Men har man bara vädret att anmärka på så har man nog haft en bra jul trots allt 🙂
      Men snart tror jag kommer med snö så de kan få testa sina kickbikes, mycket snö så landningen blir mjuk.

      Vi satt och gjorde en egendesignad tygväska till sambon, det var hennes tur att välja färg och vad hon skulle rita för något, riktigt söt unge.
      Tack detsamma Nina!

  2. Vilka härliga bilder.!! Jo tack julen var riktigt bra i år. Vi lyckades ta bort en del av det hysteriska detta år. Förra året kalabalik när tjejens små barnbarn skulle öppna 100 paket mitt under Kalle och panik till nästa ställe. Lite regler, färre paket, mer struktur och mindre stress gjorde denna jul mycket bättre.

    Wow, vilken skillnad på dig med och utan hår. Trodde först det var någon annan på jämförelsebilden. Om det visuella är viktigt så ser du klart smalare ut utan hår och skägg. 🙂

    • Kul att höra att den var lugnare än tidigare jular, även om julstressen på mest ont hör till julen så är den härlig att slippa. Färre paket men med rätt slags innehåll siktar jag alltid på och inget, som pappa kallar det, symboliskt småskit.

      Haha ja då ska jag ta och leta reda på ett par andra bilder att jämföra med från oktober förra året när jag var lite rundare, kan komma upp imorgon 🙂

Kommentera

