Söndagsjul och korvuppdatering.

Eller var det söndagskorv och juluppdatering..

Vikten den här veckan har stigit lite och jag har varit nära 90-sträcket men vänt ned till under 89, kul att se hur mycket den diffar från dag till dag, hade det varit en berg- och dalbana hade jag gärna åkt den 🙂
viktveckor4851
Det blev till att göra julkorv idag också, sillen gottar sig redan i kylskåpet.
Fick nog till något riktigt gott nu och det ska bli kul att se om och i så fall hur mycket det uppskattas på julbordet, måste bara vara lite försiktig med att inte nämna att det är riktig tarm för då lär de yngre själarna inte vilja äta 😉
IMG_8629 (Small)Middagen blev en röra på krispigt stekt baconsnitt och creme fraiche men i all hast och hunger så missade jag att ta en bild så vi får nöja oss med en bild jag tog på hur det såg ut när jag stekte baconen och dagsintagen istället.
IMG_8632 (Small)2013-12-22

Kommentera

