Fredagstrött en onsdag.

Idag har jag varit sådär fredagstrött som man är efter fem arbetsdagar men jag har fortfarande två kvar och sedan börjar en kortare julledighet ända tills klämdagen den 27e.
Vill jag klara av gympasset på lördagen blir det inte direkt någon sovmorgon då sambon börjar jobba kl07 och jag får se till att vara tillbaka i god tid så jag kan ta hand om dottern. I vardagsrummet har vi en krok i taket som är till för att hänga upp belysning, tyckte vi kunde hänga upp dottern där någon timme men det var ingen populär ide..

Ännu en gång har jag haft känningar i skinka och insida lår efter gårdagens lunge(utfall), vilken underbar övning som låter pumpen och balansen jobba. Testade den lite med att hålla hantlar istället  men jag tycker inte min hållning och balanspunkt blir lika bra som med en stång på ryggen.

Middagen stod sambon för idag och tydligt är det att jag inte är den enda som kryddar glatt med cayennepepparn 😉
Mycket god blev röran iaf och även om senare scenarion inte kommer bli lika trevliga frågade jag om mer.
IMG_8582 (Small)2013-12-18

Kommentera

