Bicepsdöd, testade dropset.

Gymmet i morse blev med riktig pump och vilken skillnad det gör att höja antalet reps, pulsen var hyffsat hög genom hela passet. Skulle vart ganska fräckt med ett blåtandspulsband till luren för att se hur hög pulsen ligger på under ett pass 🙂
Knäböjen höjde jag till 80kg idag och där får jag nog ligga på nästa gång jag tränar om jag inte känner ûberstark. Mina stackars armar, eller rättare sagt biceps, körde jag slut på helt med hammercurl enligt dropset http://sv.wikipedia.org/wiki/Dropsetmetoden.
Det kändes ordentligt men vilken härlig känsla, har ni inte testat den på gymmet så rekommenderar jag den starkt!

Efter gymmet var det till att vända hemåt för att fira lucia på dotterns dagis, kan bara beskriva det som underbart helt enkelt.
Imorgon blir det inget jobb då jag ska in med dottern till sjukhuset för undersökning, inget allvarligt utan bara en typ efterkoll men det ser ut att bli en heldag där ändå.
På lördag och söndag blir det iaf jobb och jag börjar båda dagarna kl 05 så lite undrandes är jag över lördagens morgongym innan jobbet.

Middagen inget direkt speciellt, oliverna var med chili i, jäkla sting i.
IMG_8553 (Small)2013-12-12Ingen som upptäckte Red John i förra blogginlägget? 😉

2 thoughts on “Bicepsdöd, testade dropset.

  1. Jodå, nog såg vi Red John där alltid. Fast du borde använt ketchup istället (hemmagjord utan socker såklart).

    Älskar serien och de sista avsnitten sända i USA riktigt underhållande. Ska inte avslöja vad som hänt ifall du följer den på svensk tv. Funderade på vad du rökt på när du gjorde maten. 🙂

    • Det hade varit mer riktigt med ketchup men hade blivit snäppet otäckt. vi här har följ The mentalist slaviskt 😀

      Vi har följt den på svensk TV, det här med svensk text när man har en pratglad minime som knappt är tyst när hon sover..
      Fick bara ett infall när bearnaisesåsen skulle upp, ville se om någon skulle lägga märke till den 🙂

Kommentera

