Söndagsuppdatering, arma skinkor.

Gårdagens bulgarian split squat satte verkligen sina spår med en ganska ordentlig träningsvärk i skinkorna, det känns när jag ska sätta mig ned eller resa mig.
Även axlarna känns en del och det tror jag beror på overhead squat jag tränade igår, det blir en del träning för axlarna när stången ska balanseras ovanför huvudet.
Tror jag behöver ändra om lite med mitt träningsschema men frågan är hur ett riktigt bra schema ska se ut.

Vikten den här veckan har inte varit direkt speciell, upp 0,5kg vilket jag gissar på är p.g.a lite väl goda mejerier men något gram tycker jag borde vara muskelmassa 😉
viktveckor4649

2 thoughts on “Söndagsuppdatering, arma skinkor.

  1. Kör du ett och samma schema varje gång?
    Annars kanske det är vettigt att dela upp i någon form av tvåsplit?
    T.ex. ben och mage varannat pass och rygg, axlar och armar varannat.

    • Jag har två pass, A och B, första veckan blir det A B A och veckan efter B A B.
      Så det har blivit hittills vartannat pass utom med benen som jag har tränat varje pass.

Kommentera

