Träningsvärken är inte nådig idag, skinkan känns fortfarande och nu framåt kvällen har insida lår gett sig till känna. Jag har verkligen saknat träningsvärken 🙂

När det kommer till träningen ska jag testa att köra flera repetitioner men hur många det blir vet jag inte riktigt än men 7-10 stycken får det bli. Vad jag har kunnat komma fram till ligger ett grovt intervall mellan 6-20 reps för att bygga massa och mellan 5-10 för att bygga massa och styrka. 5 reps har jag tränat på i de flesta övningar sedan jag började träna så det blir till att ta det ett steg längre med flera reps vilket kommer att innebära en sänkning i många övningar för att orka med fler reps per set men om jag kommer fortsätta med 3 set eller öka till fyra har jag inte riktigt bestämt heller men är nog på god väg till det.
Nästa träningspass blir på tisdag för jag har planerat att träna tisdag, torsdag och lördag den här veckan, det är så skönt att jobb inte väntar efter veckans sista pass då 😀

Frukost blev det idag också med en stor och fet äggröra och vid sidan om lite Kesella bara för att det är så gott.
Middagen blev en stor tallrik med stekta baconsnittar och smällt ost på, de absolut flesta dietisters mardröm 😉
Det blev en liten skål av vad sambon åt till middag, en slags kycklinggryta som blev riktigt god.
IMG_8409 (Small)2013-12-08

Kommentera

