Skateboard? Sparkcykel? Någon?

Gymmet efter jobbet var inte kul på något sätt, det var så jäkla knökfullt överallt och framför allt vid de fria vikterna. För att ha någon chans att komma hem idag fick jag skala bort en del övningar och ändra vissa så som bänkpress fick jag köra i maskin tills den lutande blev ledig och mitt typ squatrack var upptaget ända tills slutet då jag hann bränna av 3st på92,5kg EFTER att jag hade tagit ut benen på benpressen. Nästa gympass blir på lördag istället för fredag, ska åka in tidigt och njuta av ett lugnare gym 🙂

Bilen står på verkstaden nu och Kronobergs bussar går inte så pass tidigt som jag vill så finns det någon vänlig själv som har en skateboard eller helst en sparkcykel jag kan låna för att kunna ta mig in till Växjö? Det är bara två mil enkel väg..
IMG_8396 (Small)2013-12-04

3 thoughts on “Skateboard? Sparkcykel? Någon?

    • Oh, så du rullar bräda?
      Någon som har en sparkcykel att låna ut? Jag tänkte sparka iväg och hämta en bräda jag ska låna.. 😉

  1. Haha nä brädrullning håller jag inte på med jag bär den och ungarna rullar 🙂
    Sparkcykel finnes också 😉 Och efter Jul även sparkcyklar på skidor så då får du låna det också.
    Jo och så har vi snowracer också och pulka eller snömadrass om du hellre föredrar det..bara att välja och vraka! Tror minsann du får låna en bil för att ta dig hit 😉

Kommentera

