Tidig morgon, lång dag, trött Timmy.

Pratade lite med arbetskamraterna idag om träning och kost, de tyckte det lät häftigt att jag äter så mycket kyckling till frukost men de ställde sig undrandes till hur jag kan gå upp 03:50 för att åka till gymmet och speciellt efter så pass lite sömn som jag fick i natt.
Ja varför gör jag det?

Bänkpressen gick nästan som jag ville men nästa gång sätter jag den, jag måste det. Marklyft kunde jag höja i utan problem och det känns bra att kunna ta 100kg utan större problem. En till övning har jag lagt till för att låta biceps få lite också, kom igen och väx nu armar!

Efter 360g kyckling i morse fick det bli 450g fläskfärs till middag för att fylla proteinkvoten. Till tre ganska stora burgare gjorde jag ett ädelsmör på 40g smör och 40g Kvibille special ädel, smakade riktigt bra hela middagen men salladen fick sambon hjälpa mig lite med, Timmy mätt..IMG_8297 (Small)2013-11-11

Kommentera

