Tappade fokus.

Tror jag har hittat nya vikten på knäböj jag måste leka med ett tag, idag tappade jag fokusen under första setet och det resulterade i att jag inte fick upp sista och en massa olämpliga kom i följd efter. Jag tror det var att jag tappade fokus av någon dum anledning och det räcker med en hundradels sekund vid fel tillfälle och allt blir pannkaka.

Middagen blev en favorit i repris men dumt nog lät jag det koka upp i grädde, skyller på sambon som ville det, så det blev inte lika mejerifritt som jag hade velat men nu blev det alternativet som var godast.IMG_8269 (Small)2013-11-09
Vägande och måttande imorgon, en vecka proteinfrulle då och det ska bli riktigt kul att se om och vad som har hänt 😀

Kommentera

