Räknade fel, uppdatering på experiment proteinfrulle.

Tur att man kan rätta sig själv lite ibland..

Intaget på 27,5g protein per 100g gäller ”Kycklingbröstfilé u skinn ugnsstekt” och inte fryst så ska jag peta i mig 100g protein i form av kyckling på morgonen så blir det ca 360g färdig kyckling och min veckoranson som jag trodde jag hade räcker bara i 4 dagar, vilka frukostar det kommer att bli..

För att göra saken knepigare är jag lite lost när det kommer till innehållet i kycklingen, enligt SLV är det 27,5g protein men Fineli säger 30,8g, Finelis värden är ju till min fördel men vilket stämmer bäst?2013-11-03

One thought on “Räknade fel, uppdatering på experiment proteinfrulle.

  1. 600 (frysvikt) gram ”torr” kycklimgfile direjt på morgonen.. Skulle aldrig klara av det. Ska bli spännande att se hur det går. Tror att Ferriss enligt min förra kommentar åt ca 30-50 gram på morgonen, för att ställa in kroppen på fettförbränning & muskelbyggnad.

    Skaldemans ration lär inte bli kul nu iaf…

Kommentera

