En riktig skitdag.

Den här dagen hade jag kunnat hoppa över helt, magen är ordentligt svullen av den senaste mejerierna så nu har jag satt mig på mejerifritt tills det är över. Vanlig ost svarar magen inte på men med smetana och creme fraiche börjar den tydligen bråka.
Haft lite svårt att röra mig på grund av den så viljan att gå till gymmet idag fanns inte utan där var det disciplinen som fick mig att gå dit.
Det gick inte ens lite bra och magen satte käppar i hjulen för nästan alla övningar men jag är glad över att jag gick dit och försökte.
Nytt för listan nedan är att de grönmarkerade visar att jag har ökat i träningsvikt och röda visar att träningsvikten sänkts, fortsatt svarta visar var jag ligger just nu. Visserligen ökade jag på två idag men jag är fortfarande irriterad över att knäböjen gick åt helvete.

För att hålla det mejerifritt idag så blev det ägg och bacon gjorda i ugnen, de ser förjävliga ut men smakade riktigt bra, lite bacon vid sidan om så får jag erkänna att jag blev ganska mätt på det.IMG_8129 (Small)2013-10-18-2

2 thoughts on “En riktig skitdag.

  1. Man skall tacksamt omfamna sina dåliga dagar för de gör så man vet när man sedan har bra dagar!
    :0)

    • Det är så sant men svårt att tänka så när sin dåliga dag pågår men dom gör mig betydligt gladare andra dagar 🙂

Kommentera

