Med en groda innanför t-shirten.

Sitter jag och skriver, dottern tyckte jag inte skulle vara ensam under täcket jag fick av henne 😀

Igår på kvällen mådde jag ganska dåligt av någon anledning och sambon tyckte jag såg blek ut, hade knappt någon ork alls och idag har halsen känts en del men nu på kvällen känns allt bättre så nog bli det gymmet imorgon. Hade en liten känsla av att jag skulle bli sjuk men det verkar ha vänt om ganska snabbt och det gillar vi. Funderar även på nu i skriveriet att om jag skjuter upp gymmet en dag så att jag tränar på torsdag och lördag får halsen en chans att lägga ned med dumheterna och jag kan känna mig fånigt hurtig som tränar en lördagsmorgon 😉

Idag åt jag min mat vid lunchtid istället då jag blev hungrigare tidigare så nu på kvällen har jag bara njutit av Cambozola, asså med 41g fett per 100g måste det vara en av de bästa, till och med fetare än grädde men nog fetaste osten jag ar testat är Kvibille Special ädel med 45g fett per 100g. Undrar vilken som är Sveriges/världens fetaste ost är..2013-10-08

4 thoughts on “Med en groda innanför t-shirten.

  1. Du är väl rädd om dig? Träna inte om du är det minsta förkyld..hjärtat gillar inte det vet du.

    Vad mysigt med grodan 🙂

    • Det lovar jag att jag är, varje gång jag känner mig lite krasslig blir det en del googlande för att se om det är ok att träna eller inte. Jag missar hellre ett gympass än drar på mig något som kan skada, så guld värda är inte varje pass.
      Jag känner mig betydligt bättre nu så imorgon blir det ett tungt men försiktigt pass 🙂

Kommentera

