För lite sömn och för mycket mat.

Natten till idag var inte ett dugg kul, tror jag bara fick 4h sömn totalt. Dottern vaknade till och jag hade sovit ungefär en kvart så när hon väl råkade väcka mig kunde jag inte somna om tack vare att den kvarten jag sov blev en ”power nap” så var jag inte ett dugg trött och kämpade halva natten med att försöka somna om.

Det blev gymmet i morse(trots dålig sömn) då jag inte kände mig helt vissen men jag kan inte påstå att det blev ett av de bästa gympassen då orken inte fanns och motivationen bara räckte till att släpa dit röven men när jag ändå väl var där så var det bara att köra på.
Men med det gympasset i morse, brist på sömn och infektion i kroppen(tack lillskiten..) så blev blev det inte ett bra gympass men det blev ett och det är jag glad över.

Middagen idag blev mer än ordentlig och jag blev för första gången på länge lite för mätt, mättnadskänslan kom inte stegvis som den brukar göra utan när jag hade ätit upp var det pang på GAH fan vad mätt jag blev.
Mycket stekt torsk och mycket blomkålsmos resulterade i en jättemycket mätt Timmy.
IMG_75522013-09-18

2 thoughts on “För lite sömn och för mycket mat.

    • Ja det får jag hålla med om men har jag bestämt mig för att släpa mig till gymmet så måste jag det, ibland är jag nog för hård mot mig själv..
      Det blev en mindre rask promenad från bilen till gymmet och om höstluften är så frisk som vissa påstår kan diskuteras 😉

Kommentera

