Vissen..

Så känner jag mig idag, med all säkerhet är det den sjuka och kramglada dottern jag får tacka, funderar på pom det är en bra eller dålig idé att ta mig in till gymmet imorgon eller inte då det än inte har brutit ut i kroppen(vet heller inte OM det gör det).
Är det större eller mindre chans att det bryter ut om jag kör hårt på gymmet imorgon?

Fastedag var det idag och maten idag blev jag nöjd med, det blev en baconsallad med ost och stekta champinjoner i, okryddad!
100g bacon
200g isbergssallad
100g champinjoner
35g herrgårdsost

Finklipp baconen och stek tillsammans med hackade champinjoner och blanda ihop det med den finklippta salladen och finrivna osten, done!IMG_74962013-09-17 baconsalladmedostochchampinjoner

Kommentera

