Hade du otur idag?

Är ni skrockfulla? har ni haft otur idag? Jag har inte haft ett dugg otur idag men än är dygnet inte slut så 😉

Eller jo middagen hade jag lite otur med och gjorde den på tok för stark att jag döpte den till Kycklingsalladen från helvetet, inte nog med att det var ett helvete att äta den, gissa om när den ska ut..
230 Kycklingfile
200g isbergssallat
50g Avokado
10g stark chiliolja
Mycket citronpeppar
IMG_72242013-09-13 kycklingsalladenfranhelvetet
Imorgon blir det gym och det ser jag fram emot, ska bli kul att se om jag sätter 80kg 5×3 i knäböj.

2 thoughts on “Hade du otur idag?

Kommentera

