Äntligen tränat.

Men nog hade jag tappat lite i styrka, kändes inte bra det men jätteskönt att vara där igen. Hurtig som få var jag faktist där kl 05:20.

På jobbet var det en som också i måndags började med 5:2, han frågade vad jag åt och jag rabblade upp mitt recept i gram och han tyckte det lätt ganska knäppt. Han berättade vad han åt också, sex ägg på hela dagen, två till frukost, två till lunch och två till middag. Tyckte det lät ganska kul men ägg är riktigt bra men min mage hade nog krånglat 😀

Middagen idag för mig blev ostchips med lite ost till och en avokado som hade varit övermogen imorgon. Som dopp för ostchipsen så blev det lite Cream Cheese, ja det blev en del ost och även några skivor innan ostchipsen gjordes 😉IMG_72002013-09-05

Kommentera

