Några nya övningar och baconbullar.

Gymmet idag gick strålande, 75kg djupa knäböj 5×3 är utan tvekan bästa jag presterat hittills, sista rep på sista set tog nog 5 sekunder att få upp från djup, jäkla trög men det gick 😀
Jag la till ett par övningar till de muskler det inte känns som att jag tränar med de tre grundövningarna jag redan gör, jag vill gärna försöka prestera lite mer på gymmet, SS har gett en grymt bra grund och jag kommer självklart fortsätta med dessa övningar. Är det så att de nya övningarna stör grundprogrammet så jag står stilla där får jag byta taktik men nu vill jag lite mer på gymmet och vill utvecklas lite mera.

Maten idag blev ganska kul, jag fick för mig att linda bacon och ost för att sedan ‘baka’ dessa i minimuffinsformarna med lite olja och i ugnen, de blev över förväntan och riktigt feta och goda men erkänn, vissa liknar faktist nästan små kanelbullar? 😉
Två som syns på bilderna gjorde jag dubbla för att testa storleken men jag tyckte de blev för stora.IMG_7144IMG_7145IMG_7146IMG_7147IMG_7149IMG_7150IMG_71512013-08-28

2 thoughts on “Några nya övningar och baconbullar.

  1. Du är kung över minimuffinsplåten Timmy! Vad fiffiga grejer du kommer på! Det där ska testas.

Kommentera

