Proteinröra och ostchips.

Har funderat hela dagen på hur jag ska utveckla morgondagens gympass så jag kan få in några fler övningar som är kompleternade till SS som jag tränar efter nu, hoppas för allt att knäböjen går lika fint imorgon som sist. Jag tvivlar och samtidigt kommer jag inte kunna prestera fullt ut om jag inte tror på mig själv, känns ibland som att jag är min egen fiende men det är fan vikten som jag ska koncentrera mig på fullt ut och inte försöka brottas med min tvivel samtidigt så hur jag lyckades sist kan jag inte svara på men jag hoppas jag kan gräva ner min tvivel djupt så att den inte stör passet.

Middagen blev riktigt god men proteinröra låter som någon underlig blandning med proteinpulver och annat men men det blev en röra gjord på Kesella, avokado, sallad och såklart mycket kyckling. Ostchipsen blev snacks efteråt 🙂IMG_71332013-08-27

2 thoughts on “Proteinröra och ostchips.

  1. Om du kör SS – ska du då inte hålla dig till det? Är det inte det som är grejen, att det är ett program som fungerar?

    • Hej Katarina!
      Det är ett program som fungerar riktigt bra men jag känner för att utveckla mig mera på gymmet men SS är fortfarande en grund jag kommer ha.
      Vad jag kan känna är att vissa muskler inte får den uppmärksamhet som övre rygg och magmuskler som exempel.

Kommentera

