Det var en protenirik sallad.

Gymmet idag gick bra och jag var där vid niotiden och då var det bara några på löpbanden och i maskinerna så jag hade hela hörnan med fria vikter för mig själv, kanske borde börja träna varje lördag 😉

Middagen blev en kvarg och kycklingsallad som blev riktigt fin, utöver innan nämnda ingredienser blev det lite champinjoner och isbergssallat och en hel del riv Forest Blend och det säger jag direkt att det här kommer jag att äta fler gånger!
Räknat med en del ost idag så flög alla värden iväg.IMG_71152013-08-24

Kommentera

