Checka in det här proteinintaget!

Gymmet blev det i morse och det kändes riktigt skönt att vara tillbaka på ordinarie gymmet men idag var det fler än det brukar vara där kl 6 på morgonen. Knäböjen känns det som att jag har hamnat på en platå och att jag inte går lika djupt som jag kan så jag tänkte starta om nästa gång med att träna på antingen 72,5 eller 75 kg så att jag sätter 5×3 djupa så att jag förhoppningsvis kan klättra i styrka.

Middagen blev ett ganska stort proteinintag i form av mycket ost och kvarg men det som syns på bilden var själva middagen, ostvåfflor med skagenröra och ägg.
Det sägs ju att om man tränar så ska proteinintaget ligga på 2g per kg kroppsvikt så idag lyckades jag..
IMG_70182013-08-20

Kommentera

