Jag kunde inte hålla mig..

Det köptes hem en Kvibille cheddar idag, så långt kunde jag intwe hålla mig men jag har sagt att jag kör ostfritt till påsöndag så gör jag det, så långt kan jag hålla mig och tur att osten har ett långt hållbarhetsdatum 😉

Middagen blev fint stekt kyckling i macadamianötsolja och lite curry, blomkålsmos blev det också med en liten större touch av het curry och det blev riktigt fint att blanda ned det i blomkålsmoset. Även äggröra fick göra sällskap på tallriken då det är grymt gott och mättande.IMG_60792013-08-06Kolhydraterna kommer från blomkålen enbart, räknade även med några provsmaksskedar sådet är en del blomkål man får för 10g kolhydrater 😉

Kommentera

