Arma axel.

Vet inte vad jag har lyckats med nu men vänsteraxeln känns inte så bra som den borde, undrar om jag lyckades med att vrida den underligt igår på gymmet och den väntade tills idag med att börja kännas, får se om den känns mer under morgondagens militärpress. FAN vilket jävla bra gympass jag tänker ha imorgon har jag bestämt nu, inget mera som senaste gympasset, det ska inte existera några dåliga gympass, jag vill inte slösa min tid på skit!

På jobbet hade en kollega köpt med en pizza till lunch och vi kom in på vilka pizzor som vi tycker bäst om och min är/var såklart med annanas, salami och såklart standardsakerna man har på en pizza men annanasen går dock fetbort nu för tiden. Ena kollegan sa att hans var tonfiskpizza, jo fan, det blev jag sugen på till middag och det blev det även om det liknar ost och åter ost så finns det ett ordentligt lager med tonfisk blandat med räkor och gul paprika. Det blev en alldeles för maffig pizza för mig att äta upp så jag har faktist halva kvar till imorgon. Pizzahalvan avnjöts tillsammans med Rydbergs bearniasesås tomat & basilika, jag rekommenderar den starkt!IMG_57712013-08-01

Kommentera

