Äggröra, pizza och stångfan.

Ja men då inte samtidigt, äggröran gjorde jag i morse och fast det är så enkelt att göra och det bara behövs ägg och smör så blir det så gott och jag kan bara hoppas att det gör gott för kroppen att starta dagen så då jag mer än gärna fortsätter med det.

Nästan varje gång jag är på väg under stången i köket så hänger jag mig i den och ger ett ordentligt jäkla försök att hiva mig upp för den med en tanke bakom att det iaf måste vara stärkande på något sätt när jag försöker, det går långt ifrån bra men jag hoppas det också bara går bättre och bättre..

Middagen blev en ordentlig pizza men jag åt bara lite mer än hälften, ser även ut som att ugnen är lite ojämn i sin upphettning.
IMG_54482013-07-16

Kommentera

