Fredagen, på väg mot Blekinge och Tosia.

Anledningen till att det inte blev något inlägg i fredags till idag var då vi åkte ned till Kallinge för att låna svärmors lägenhet och gå på Tosia(marknad) som har blivit något vi årligen gör fast i år blev det varken brända mandlar, godisremmar eller sockervadd för mig även om jag blev riktigt sugen på det, godast hade varit en saltlakritsrem men allt det där tillhör mitt gamla liv och finns inte på världskartan i mitt nya liv och faktist inte för dottern eller sambon heller, dottern äter vad som serveras men jag är stolt över sambon som håller sig så strikt hon också.IMG_5391

Men kul är det att se hur mycket nyttigt som serverades ute på marknaden, hittade en som sålde bara frukt, doppad i choklad, behöver jag säga mer?frukstånd

Väl hemma hos svärmor skulle vi länsa kylskåpet på mat men det fanns inte mycket att LCHFa om men något iaf 😉middag12013-07-12

Kommentera

