YES, back on track med träningen!

Idag blev det då gymmet efter jobbet och nog fanns det inget finare sätt att starta helgen på än att komma från gymmet och att ha ökat lite i styrka såjag verkar inte ha tappat något vilket gjorde mig överlycklig 😀
Nu ser jag fram mot att få in tre gympass veckan och vara frisk länge och nej, jag ska inte gunga ute när det regnar 😉

Middagen stod jag för och det blev denna härliga kycklinggratäng. Kycklingen stekte jag i mindre bitar i ordentligt med kokosolja och hade sedan i kokt broccoli, små tomathalvor och paprika som fick puttra ett par minuter med kycklingen. Hällde upp allt (utom kokosoljan) i en stor ugnsform och rörde runt tillsammans med smulad fetaost, på det hade jag riven cheddar som gjorde sig riktigt bra på. Det blev långt över förväntan gott och det här kommer jag säkerligen göra igen snart då det både var enkelt och gott.
IMG_5315IMG_53172013-07-05

2 thoughts on “YES, back on track med träningen!

  1. Det där såg gott ut mums..

    Det är bra Timmy, du ska inte vara ute och leka när det regnar 😉

Kommentera

