Det är inte länge man är sjuk på lchf.

Det har jag märkt sedan jag började äta som jag gör, de gånger jag har blivit sjuk har det inte suttit i vidare länge som innan då jag gick på kolhydrater(och åt allmänt fel). Dock är jag enormt frustrerad över att jag har missat ett gympass nu när jag väl har kommit igång, jag hade tänkt ta gårdagens, som inte blev av då jag var sjuk, idag men jag känner mig fortfarande hängig sådet blev inget idag heller men jag måste dit imorgon om jag inte blir sämre. Jag har uppgraderat gymoutfiten så det kanske kommer en bild på det imorgon om jag kommer iväg, vilket jag måste, GAH, jag måste, benstyrkan har nog säckat ihop totalt, det lilla jag hade..

Sambon jobbar sent så det innebär middag typ ensam och då blir det ingen riktig struktur i det hela so middagen bestod av diverse småplock från kylskåpet coh skafferiet och bild  glömde jag bort att ta så håll till godo med energivärdena 😉
2013-07-04

Kommentera

