Träningsvärk till guds förbannelse och grottburgare!?

Obs. en viss dramatisering följer..
Träningsvärken i benen har varit värre idag än igår och inte nog ned det, det var dags för knäböj idag igen. Efter att ha haltat in på gymmet och in i omklädningsrummet lyckades jag på något sätt byta om utan att ligga på golvet och skrika av smärta. Efter några djupa andetag gick jag ut bland vikterna stel som Pinocchio var det dags för knäböj, tom stång på 20kg och med gråten i halsen gick första setet typ bra och efter att jag försökt promenera runt lite i lokalen med tankar om att ge upp och krypa hemmåt så bestämde jag mig för att ”NU JÄVLAR” och så efter att ha bölat mig genom alla set och reps var jag mallig som få 😀

Då jag inte har styrkan (än) att utföra chins så fick det bli det närmsta jag kunde komma och det var i Lat Pulldown-maskinen.

Middagen ja, grottburgare kallar jag just denna då det ser ut att den ligger i en salladsgrotta 😉 Men det blev en fet burgare, nedifrån och upp, färsbiff, ost, tomat, ost, salami, ost, rödlök, ost, saltgurka, ost, bacon, ost och ägg, jag lovar och svär mannen, det här var gott! 😀IMG_5296IMG_5299

 

 

Grottburgaren blev riktigt ordentlig och visst må Timmy vara stor i käften men även här hade han en utmaning 😉

IMG_53012013-06-27

Kommentera

