Fyjäklars vad det går dåligt.

Eller ja, vad jag går dåligt med en löjligt grov träningsvärk, benen är inte nådiga och när jag skulle av bussen så var det nog dagens största utmaning. Ner kommer man men utan att skämma ut sig, nja 😉

Idag blev jag något så grymt sugen på mos och potatismos var inte ett alternativ sådet fick bli blomkålsmos utan grädde och med extra smör i, första gången jag gjorde det och blev extremt glatt överraskad över hur gott det blev, 400g blomkål kokades i vatten tillsammans med salt och vitpeppar som sedan mixades tillsammans med 200g smör. Nä, allt åt jag inte även om jag hade kunnat, sambon och dottern slevade på ordentligt också 😀
IMG_52662013-06-26På grund av blomkålen och en avokado efter maten som hade varit dålig imorgon så drog kolhydraterna iväg men jag har ätit riktigt gott idag och blomkålsmoset kommer jag garantera göra igen snart!

Kommentera

