Glad midsommar!

Så då har jag äntligen varit på gymmet och inventerat det, det blev inte helt tokseriöst idag för jag ville känna efter lite på maskinerna men lite kondition blev det och några ordentliga ryggövningar, ska se över lite hur jag ska börja dagbokföra det här på bloggen.

Midsommarmaten försökte vi ordna till ordentligt och jag tycker vi lyckades ganska bra, laxrullarna är fyllda med gräddfilssmör med gräslök i, det ni, det har ni nog inte hört talas om innan 😉
Midsommar en gång om året så lite gräddfil blev det med gott samvete och då sambon ville ha jordgubbar med vispad grädde så tog jag det också men i en ganska liten mängd, allt utom fyra rullar lax åt jag upp vilket resulterade i dagens värden, inte så blodigt farliga även om mängden kolisar var höga.
IMG_5186IMG_52012013-06-21Imorgon ska jag skärpa mig ända tills på söndag då sambon fyller år, får se vad som ska bjudas på då 😀

Kommentera

