Det är snart dags..

Det lutar starkt mot att jag postar lite bilder imorgon beroende på hur dagen ter sig, jag fick idag återbud från tre familjemedlemmar att de inte kan närvara när dottern fyller år men det är inget som hindrar mig från att posta bilderna här på mig. Innan pappa och syster kom idag hann jag leta upp lite före-bilder som jag skäms över men det var mitt förra jag så vafan, jag kan bjuda på dom 😀

Till middag ville kolhydratsdrivna familjemedlemmar ha pasta och köttfärssås och jag och sambon åt coleslaw och ägg. Jag gjorde en ordentlig sats och vad som gjorde middagen var att både syrran och farsan älskade den, något jag hade lagat och båda fyllde på med extra. Vilken boost för självförtroendet att andra tycker om min mat, det är så sällan jag får chans att bjuda andra på vad jag nu själv väljer att äta.
Värdena för maten jag åt idag blev tokiga men jag är ändå mätt och nöjd nu, kanske blir hungrig tidigt imorgon men det är ett problem som får lösas då 🙂_MG_41192013-06-06

Kommentera

