Söndagsuppdateringen och fakir.

Den här veckan har vikten nästan spikrakt gått uppåt och jag gissar först att det beror på för mycket mejerier så från idag tills på fredag hade jag tänkt köra på fakir helt utan mejerier för att se om det kan hjälpa mig ned lite till dåfamiljen kommer i helgen, dottern fyller ju år och hela familjen är bjuden vilket betyder att sex stycken vet inte om att jag och sambon har gått ned i vikt. Sedan var det ju en sak till, jag har på både gott och ont lovat att posta före- och efterbilder på mig själv och som det ser ut nu blir det säkerligen på fredag men annars senast på söndag kväll.
Jag vet inte om det är det mest optimala tillfället att köra fakir och mejerifritt då jag sover borta måndag till onsdag med jobbet men samtidigt har jag ju inte tillgång då till alla mina goda ostar i kylskåpet.. Kanske är ett perfekt tillfälle att börja trotts allt 🙂
viktveckor1922

Idag började fakiren och jag smällde i mig 435 gram fläskfile vilket mättade rejält och då strikt är STRIKT för mig kunde jag inte göra något kryddsmör utan fettade till det med 30 gram kokosolja, mer har inte fått plats i magen då jag fortfarande har lite av gårdagens pizzabravader kvar..
IMG_40722013-06-02

3 thoughts on “Söndagsuppdateringen och fakir.

  1. Japp det har du lovat 😉 Spännande som sjutton..fasen jag borde nog åka hem till er till helgen för att se familjens miner när dom ser hur ni krympt.. kan tänka mig att du och frugan har fjärilar i magen inför besöket (alltså familjens besök) 🙂
    Ha det gott den här veckan.

    • Börjar kännas pirrigt men ska bli samtidigt bli skönt att visa upp mer än text och siffror 🙂
      Det kommer nog vara oslagbara miner och det hoppas jag att det blir, sambon är nog den som ser mest fram emot att se minerna 😀

Kommentera

