Piss och pest och senapsgas.

Så känner jag mig nu, ont i huvudet och halsen riktigt illa . Jag känner inte för att prata eller ja egentligen ingenting förutom att försöka sova bort allt, undrar om det går, får testa det snart..

Middagen blevägg tillagade i muffinsformen och toppade med riven cheddar och Gamle Ole, ganska lyckat men att klämma i sig sex stycken sådan blev lite långtråkigt, får se vad jag hittar på för spännande imorgon, tror jag har en liten idé 🙂
Som synes testade jag att i några linda bacon runt i formen innan jag knäckte ned ägget i, det vart spännande men det var knappt att allt fick plats.IMG_38452013-05-28Fettratiot lyckades jag ganska bra med så lite nöjd är jag.

2 thoughts on “Piss och pest och senapsgas.

  1. Tråkigt med förkylning, lassa in en näve esberitox så blir du kryer (hmm undrar ifall de innehåller kollisar?)
    Nåja, här hemma hos oss har vi nu klarat av både magsjuka och influensa så nu är vi immuna resten av året..visst är det väll så va?

    • Jag vet inte riktigt om det är förkylning, jag har bara problem med halsen av någon anledning :-/
      Såfort du tror att du inte ska bli sjuk så kommer det som ett brev på Posten, själv här hemma drar dottern hem de flesta skumma bacillusker från dagismen du vet ju hur ordspråket går, det som inte dödar gör dig sjuk 😉

Kommentera

