Gårdagens dag idag, hmm..

Ja det lät lite komplicerat men så blir det nu, jag var ganska stressad när jag kom hem sent igår och i stort sett slängde i mig maten för att gå och lägga mig. Sömnen värderar jag högt och försöker inte fuska med den, det slår bara tillbaka.

Dagen var ganska jobbig då mina två kollegor var sjuka, ganska ordentligt, men fan var dom där ändå och snörvlade och ojade sig, återstår att se om dom smittar mig också eller om jag kan hålla mig frisk..

Middagen blev en ojsanvåffla bredd med bearnaisesås och på det köttfärs toppad med creme fraiche och en fin bit brieost till 🙂
IMG_37832013-05-20

Kommentera

