”Jo men samtidigt kan du inte använda din dinosauriedator..”

Äh, skitsnack från sambons sida, den fungerar utmärkt min EPPC(Ericsson Portable Personal Computer), 8 lätta kg, inbyggd skrivare, 4,77 Mhz processor och hela 256 kB RAM! 😀

IMG_3709 (Small)

Då den andra gamla/nya eller ja den som är död fortfarande är död så kommer det inget utav värde eller jag menar värden för dagen utan bild på det jag snaskat i mig. Blev allmänt små(plock)tt och gott från kylskåpet och det enda jag inte åt upp från den här tallriken var ett ägg men det håller nog till imorgon. Vid sidan om råkade lite annat gott i form av ost slinka ned.IMG_3698 (Small)
2013-05-15

3 thoughts on “”Jo men samtidigt kan du inte använda din dinosauriedator..”

Kommentera

