Då var skitungen hemma..

och gissa vad mycket hon har att berätta om vad hon och hennes mormor har hittat på, äntligen sitter hon och tittar på TV så man kan slå sig ned framför datorn 😀

Dagen har varit ansträngande, tydligen behövs sömn av någon underlig anledning men ”det som inte dödar..” kan vi säga, en klen tröst men det är det enda man har ibland. Trodde även att jag hade missat bussen för när den skulle vara där stod jag helt själv och väntade men sedan kom det lite folk och bussen var sen som vanligt, skumt det där..

Fanns över 300g färs i kylen som skulle gå åt idag, senast, så det fick bli matmuffins på det och under tiden jag lagade maten och väntade på den i ugnen slank resten av den öppnade Castello Creme blue, resten av minibrieosten och några skivor Marsvineholm ned så när maten väl var klar orkade jag inte alla matmuffins utan det blev tre kvar, får se om sambon vill ha dom till matlåda eller kvällsmat men de jag åt fettades till med på tok för mycket Philadelphia, men det var så gott..IMG_36962013-05-13

Kommentera

