Söndagsuppdateringen! Och vikten har klättrat ned lite..

Så vikten den här veckan har varit över förväntan och vågen har varit lite snällare mot mig. Fettratiot jag försöker hålla runt 1.0 har gått ganska bra men igår steg det tack vare fet korv och bearnaisesåsen jag fettade både korv och flintastek med men vafan, det var grillpremiären så 😀

Idag, hör oc häpna, planerar jag och sambon att göra ett förhoppnings ordentligt långkok för första gången någonsin! Hur det blir får jag återkomma med ikväll men jag tror det kan bli lyckat då vi brukar ha tur i köket.

Vikten då, så här ser och har det sett ut och i fredags var jag nere på 84,1 kg som är den lägsta vikten jag har haft sedan grundskolanoch fortsätter jag med att hålla fettratiot runt 1.0 så tror jag vikten kan smyga ned några hekton till och kanske till och med under 84kg.
viktveckor1619

Kommentera

