Klädrens och långkok!

Dagen till ära så rensade jag och sambon i min garderob och kvar har jag en femtedel av vad som innan låg i garderoben, lite blev slängt och det här är kläder som är hela, rena och på tok för stora. Så fina kläder men så stora att jag ser mer eller mindre ut som en clown i så stora kläder. Vissa skjortor köpte jag för att kunna ha när jag gått ned lite i vikt men nu är dom på tok för stora också :-/IMG_3691

 

Maten idag blev ett ordentligt långkok på nötytterlår, champinjoner, gul och röd lök, paprika, morötter, gräslök, buljong och ordentligt med grädde såklart. Med tätt samarbete och flertalet provsmak fick vi ihop ett grymt god gryta som heter duga och till det serverades det, iaf på min tallrik, flera ostar och kokt broccoli med smör på. Kolhydraterna sköt i höjden men som jag sa igår också, men vafan, det blev supergott 😀
IMG_36942013-05-12

2 thoughts on “Klädrens och långkok!

  1. Vilken känsla ändå att få rensa ut ur garderoben, det längtar jag efter! 🙂 Duktig du är som gått ner så mkt som du har, heja heja! 🙂

    • Känslan jag hade var inte vad jag hade förväntat mig, så mycket fina kläder jag aldrig kommer att kunna använda igen, hade ju inte tänkt att gå upp i vikt igen så 😉
      Snart är det din tur också om du fortsätter kämpa dig nedåt 😀

Kommentera

