Söndagsuppdatering och månadsuppdatering med mått.

Idag tänkte jag överraska kroppen med fettbomb nu på morgonen så en stor mugg kaffe, goda ostar och salami smällde jag i mig, hade tänkt det det lite lugnare med middagen. IMG_3423 Vikten den här veckan har förvånat mig ordentligt då jag faktist har droppat ännu mera än vad jag trodde var möjligt och lägsta hittills vägde jag idag, 84,3 kg vilket är riktigt fint och jag som trodde förra veckan att jag skulle stanna av men ja vart vikten landar är jag ordentligt nyfiken på. viktveckor1417 Månadsuppdateringen med måtten är det dags för också och visst ser det bra ut men mest nyfiken är jag på hur fan jag lyckades på fyra veckor gå ned 1,7cm, RUNT HANDLEDEN?viktdiffvecka17

Edit:
Så vad sjutton stoppade jag i mig den här söndagskvällen? Matmuffins men inte vilka som helst utan dessa gjordes på 100g gouda, 1 ägg, 190g torsk och lite pressad citron för det sura meeen hur blev dom? Ja dessa blev riktigt lyckade och det var kul att en sådan chansning gick vägen 🙂
IMG_34242013-04-28Jag var så ivrig nr det kom till att testa dessa att jag höll helt på att glömma ta en bild först men hann med det innan jag slukade den första 😉

2 thoughts on “Söndagsuppdatering och månadsuppdatering med mått.

  1. Nice! 😀

    Någon analys av vad som påverkar i olika riktningar?
    Eller är det liksom kroppen som bara bestämmer sig för att vara tjurig eller samarbetsvillig från vecka till vecka?

    • Ber om ursäkt för ett långsamt svar men du vet att jag svarar när jag kan 🙂

      Jag har funderat mycket på vad det kan bero på men jag kan inte komma på något så jag antar att kroppen egentligen bara jävlas med mig. Hm, bråka med sin kropp? undrar vem som vinner 😉

Kommentera

