Torsk med aioli på spenatbädd, gårdagens inlägg.

Det blev middagen igår och första gången jag gjorde och smakade aioli, ursäkta kommande svordom men FAN VAD GOTT det blev, jag hade kunnat sitta med bunken och en sked och häva i mig aioli 😀
Så pass mycket grönt på tallriken har jag aldrig haft under lchf men det börjar bli dags att införa lite sådant nu känns det som och då väljert jag det med lägst kolhydratinnehåll och spenaten med 0,7 gram per 100 gram är inte fel. Jag har aldrig varit mycket för grönt men det var faktist riktigt gott och som ni kan se blev det en fint strikt dag.

Och självklart fick en bit ost pryda tallriken också 😉
IMG_34082013-04-26

Kommentera

