Experimentet avbrutet på obestämd tid.

Rubriken lät grovallvarlig men så farligt var det inte, ingen nära döden-upplevelse eller så 😉

Ja det var inte länge det varade, magen har varit lite underlig under dagen och huvudvärken har inte varit kul alls samt att jag har varit ovanligt trött och gäspig idag. Jag hade laddat väskan med proteinproviant men väl vid lunchdags var jag inte ett dugg hungrig och mådde fortfarande då lite illa så jag tyckte inte det var värt att fortsätta längre utan får göra om det vid annat tillfälle och hoppas på att kroppen inte protesterar då men jag vill tro att den chocken för kroppen gjorde sitt till, det sägs väll att den ska chockas till och från? 🙂

Dagens energiintag fick återgå till det normala och jag laddade upp till en ordentlig middag med både protein OCH fett, Ojsanvåffla med en torskröra gjord på torsk och smetana, gott och enkelt och framför allt gott 😉
IMG_33992013-04-23Kolhydraterna drog iväg då jag inte kunde sluta tömma smetana-byttan, jag är beroende..

Kommentera

