Vad fan håller du på med?

Frågade magen när jag hade tryckt i mig den matlådan + en liten proteinshake på jobbet, 121g protein och inte mycket fett, dock var kattma.. tonfisken i olja och den var GOD. Lite smått knasig kändes magen efteråt då den inte är van vid lunch och heller inte så pass lite fett jämfört med mina andra måltider. Doch hade jag inte planerat att trycka i mig alla fyra ägg men när jag hade kokat dessa p e r f e k t a så gick det inte att stoppa, dom grisade jag i mig nästan direkt 😀
Någon timme senare slog en trötthet ned som en bomb och jag ville lägga mig på bordet och sova, wow vad trött jag blev och magen full så ingen kaffe hade fått plats, knepig situation men jag lyckades hålla mig vaken.
Middagen fick bli en kopp varm choklad gjord på:
2dl hett vatten
40g smör
25g kokosolja
60g grädde
lite kakao
och som tilltugg en bit ädelost.
Ja det smakade helt okej men verkligen ingen favorit, redan nu känner jag att jag längtar tillbaka till mitt ”äta en gång om dagen”-schema men jag ska testa det här nu några dagar för att se vad kroppen säger, jag tyckte inte om att bli trött under arbetstiden och innan när jag bara åt middag så blev jag inte det.
I och med att jag intagit energi två gånger idag steg alla värden ordentligt och jag måster säga att jag har överätit ganska ordentligt men visst ger fett många kalorier om man nu känner för att stirra sig blind på det.IMG_33982013-04-22

Kommentera

