Pizzafredag och seriekväll!

Den här ska jag njuta av nu och värden kommer imorgon, ha en trevlig fredag alla!

IMG_33842013-04-19

Uppdaterade med en bättre bild och värdena för hela middagen samt lite brieost och te efteråt men vad var det för pizza? Kycklingpizza blev det med nästan 20g färdigstekt kyckling och botten gjord på 2g ost och ett ägg för jag var hungrig och det var fredag 😀
Nu på morgonen när jag slagit in allt jag åt höll jag på att tuppa av, inte undra på att vågen klättrade uppåt men det var helt klart värt det för det fettet och proteinet, äh fan, hela jäkla pizzan satt perfekt efter en tuff vecka! Seriekvällen bestod dessutom av inspelade Arrow och Hannibal, Arrow är en riktig slötittarserie medans Hannibal är riktigt bra och spännande, nu får vi be till högre makter att den inte läggs ned hux flux efter första säsongen som allt för många serier har gjort hittills..

Kommentera

