LCHF-tacos!

Dagen blev inte riktigt som den var tänkt då sambon ringde om att dotternhade fått feber och skulle hem från dagiset, samma dag som hon hade en viktig tenta så då var det bara till att packa ihop och åka hem, inte som dagen var planerad men vad vore livet utan överaskningar 🙂

Dagens träning blev med största fokus på brösten och nog är dom helt slut nu, gissar på att det kommer en ordentlig träningsvärk snart. Föresten så klarade jag idag hela tre stycken ordentliga armhävningar på raken och så tog jag slut helt på musklerna med 10st på knä.

Middagen idag blev tacos fylld med en röra gjord på köttfärs, purjolök och tomatpure och såklart lite goda kryddor. Skalet blev jag väldigt nöjd med men jag vet att jag kan förbättra det en aning, göra det ännu krispigare men som det var nu var det inget fel på det varken smakmässigt eller på konsistensen.

Fyra skal blev det.IMG_3361

Skalen fyllda och tacosen fettad med bearnaisesås och smetana.IMG_33632013-04-12
Nog var det en strikt middag jag fick till fast jag ”syndade” med tacos 😉

2 thoughts on “LCHF-tacos!

    • 10 ordentliga är nog snart här och då blir det andra gången jag når tvåsiffrigt, viktmässigt och armhävningsmässigt 😉

Kommentera

