Långfredagen från helvetet.

Började med attjag inte kunde somna förens vid kl ett inatt och så vaknade jag vid fyra med en grym kramp i ena vaden, klart jag inte kunde somna om efter det. På förmiddagen lyckades jag somna på soffan, hur långe minns jag inte, men jag vaknade upp men en riktigt ond nacke som än inte har släppt.
Middagen då? Ja den skulle strula till också när jag skulle göra pizza åt oss, min botten skulle jag testa helt enkelt att göra i stekpannan, att steka ”smeten” och det gick ju åt samma håll som långfredagen kom från, glömde jag nämna att vi bara hade ett ägg kvar som skulle räcka till 200g ost?
IMG_32832013-03-29
Jag ber om ursäkt för ett argt inlägg men den här dagen har inte varit min alls, jag hoppas på en betydligt bättre imorgon 🙂

Kommentera

