Det är då man njuter som bäst, fredagar efter efter badet och efter att maten hittat sin plats i kistan, det är nästan så jag längtar till nästa fredag 😉

På jobbet kunde jag inte hålla mig utan var den som först brast ut i att prata mat och dieter samtidigt som jag tänkte att det kan ge svar på varför de aldrig sett mig äta och än mindre på tårt- och glasstunder. Alltid kul att se hur många som är för eller mot eller helt enkelt neutrala men nog fan var det en till där som börjar dagen med vad han kallade smörkaffe. Tror det blir mycket mer att diskutera på måndag..

Idag skulle det firas och det syntes på middagen, det är fredag och jag har överlevt veckan, det borde ni också fira på ett kolhydratfritt vis, att jag har överlevt veckan 😉IMG_32522013-03-22Jag ska ta och UNNA mig nu, hör ni det? jag ska UNNA mig gott te med lite grädde i och den godaste hårdosten jag vet, så unnar jag mig ikväll.

Kommentera

