Torsken idag stekte jag i..

hälften smör och hälften olivolja med smak av chili och nog sög fisken upp en del av olivoljan då den blev härligt stark, jag är inte mycket för fisk men kan det bli så här pass gott skulle jag nästan kunna leva på det 😀 sedan gjorde nog en nypa citronsalt och flertalet drag vitpeppar sitt också men jag låter oljan få äran.

Har jag något annat roligt att berätta? Nä inget alls så här kommer en bild som liknar gårdagens, lite siffror och ett cirkeldiagram, enjoy!
IMG_32432013-03-18

Kommentera

